1. პროექტის სახელწოდება: ანაბარი და ჩვენ
2. პროექტის მთავარი იდეა: მათემატიკის გამოყენება პრაქტიკაში
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები დაინახავენ მათემატიკის ცოდნის აუცილებლობას.
4. პროექტის მიზნები:
·
მოსწავლეები დაინახავენ
მათემატიკის პარაქტიკულ გამოყენებას
·
განუვითარდებათ:
· კვლევა-ძიების უნარი
· საზოგადოებასთან ურთიერთობის უნარი
· გუნდური მუშაობის უნარი
· შესრულებული სამუშაოს ისტ-ის საშუალებით პრეზენტაციის უნარი
· კვლევა-ძიების უნარი
· საზოგადოებასთან ურთიერთობის უნარი
· გუნდური მუშაობის უნარი
· შესრულებული სამუშაოს ისტ-ის საშუალებით პრეზენტაციის უნარი
·
ამაღლდება
მოსწავლეთა მოტივაცია
5. მონაწილეთა ასაკი: 15-16 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 1 თვე
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,
რაც შეიძლება შეიქმნას:
·
პრეზენტაცია
·
ბროშურები
8. პროექტისათვის საჭირო
რესურსები:
·
კომპიუტერი
·
პროექტორი
·
X კლასის მათემატიკის
სახელმძღვანელო (გოგიშვილი, ვეფხვაძე და
სხვა)
·
ცარცი,
დაფა, ქაღალდი
·
კომპიუტერი, ინტერნეტი
·
ადამიანური
რესურსები (შესაბამისი ბანკების მენეჯერები)
9. პროექტის მსვლელობა:
აქტივობა 1. მარტივი პროცენტის და რთული პროცენტის დარიცხვის წესის
გამეორება
აქტივობა 2. კლასს ვყოფ 4 ჯგუფად და ინტერესების მიხედვით ვუნაწილებ
ბანკებს
·
საქართველოს
ბანკი
·
ლიბერთი
ბანკი
·
თიბისი
ბანკი
·
ფინკა
ბანკი
აქტივობა 3. მოსწავლეები მოიძიებენ მასალას (ინტერნეტით და უშუალოდ
ბანკში) შესაბამისი ბანკის ანაბრების, საპროცენტო განიკვეთის შესახებ. შემდეგ დაამუშავებენ
შესაბამის მასალას და უკავშირებენ დარიცხვის შესაბამის წესს. ამზადებენ პრეზენტაციას.
აქტივობა 4. მოსწავლეები მოძიებულ მასალას წარუდგენენ მოსწავლეებსა
და პედაგოგებს და რეკლამას უკეთებენ თავიანთ ბანკს.
აქტივობა 5. მოსწავლეები დამსწრე საზოგადოებასთან ერთად აკეთებენ
დასკვნებს.
10. საგნებთან/საგნობრივ
ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი:
მათ.X3. მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ
რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება და მოქმედებების შედეგის შეფასება.
მათ. X5. მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკული
საქმიანობიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნა.
მათ. X8. მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული
მათემატიკის ელემენტების გამოყენება პრობლემის გადაჭრისას.
მათ.X13. მოსწავლეს შეუძლია ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო
თვისობრივი
და რაოდენობრივი
მონაცემების მოპოვება.
11. პროექტის ხელმძღვანელი: დალი ღვინიაშვილი
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: daligviniashvili1@gmail.com
13. პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი: Dali
Gviniashvili
Комментариев нет:
Отправить комментарий